HEMMA

Emma är hemma! saknat mig? jag vet att ni har :) och lollo blev lite desperat också. ( nej det blev jag inte jag frågade bara var du var... ). men sorry för att jag inte har bloggat dom sista dagarna men visste inte att det kostade att skicka sms därifrån och sen hade jag bara 70 öre kvar och man måste ha minst en krona för att koppla upp sig på internet -.- men iaf, efter sommarn ska jag köpa riktigt internet till mobilen iaf!
men resten av dagarna chillaxade vi bara med släkten, åkte till finland och var hos min gammelmoster och bada bastu  och åt och sånt ;) men igår vid 9 på morgonen åkte jag och mamma därifrån, vi stannade i örebro och sov på mammas kompis landställe, för mamma inte orkade att köra men sen kl 5 imorse så började vi åka mot sthlm, stannade i chinatown och åt massa mat :D
men iaf bilder.. det är bara bilder från chinatown och när jag hoppar studsmatta...
emanuel försökte fota när jag gjorde volt men...emanuel, satsa inte på att bli fotograf!
Chinatown-

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0