Emma /my life sucks!

sitter hära och chattar med claudia... vi skriver om lite saker. hahahhah gjorde kaffe nyss och mamma sov men vakna av att det lät från kaffebryggaren och kommer upp och ba
-VEM är det som gör kaffe?!
jag- äähhm jag...
M- Och när börja du dricka kaffe???
Jag- men jag va sugen...
M- aasså åhh!... ska ni börja göra kaffe mitt i natten nu också?? ( går och lägger sig )

så hoon blev irriterad men jag har nyss druckit 3 koppar kaffe och är piigg! men jag börjar skolan på onsdag!!!! och jag har bara 8 kr kvar på kortet och får barnbidrag på fredag! hur ska jag klara mig?! och jag har inget löshår nu! och mitt hår är kort :( och nu är jag irriterad på en person.. känner inte människan men irriterar mig..!! ååhh vilka bekymmer man kan ha? :s

Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0