Emma / lääänge sen!

shiit känns som skitlängesen som jag bloggade men mitt internet har inte fungerat.. men iaf, iförrigår vare the voice va inte så roligt..men sen åkte vi till lollo vid typ 1 och skulle sova dära men sen hände lite grejer så vi gick hem till mickis vid 3 sen smög vi in skittyst för att inte hennes pappa skulle vakna men han gjorde det ändå :p men iaf sen igår kväll så träffade jag mickis lollo och claudia en liten stund och idag va jag i grönan med lollo och claudia men vi va bara där en liten stund sen åkte vi hem och claudia är ju typ granne med mig så vi skildes åt i hissen hära ;)
lite bilder från dagen ;)









Kommentarer

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0