Emma / hemma , stress

okej jag fick nyss stress! kan skriva snabbt om dagen, vaknade typ 7 och vi började 20 över nio och jag hade typ en timma på mig att typ titta på tv och sånt men kom ändå sent! för bussarna har ändrat tid :s men skolan gick ganska snabbt och mulki och andrea kom till våran skola fast vi åkte bara hem vet inte varför dom kom.. men iaf nu måste jag skynda mig ska till stan med mickis, fast kom på att jag måste plugga :O har fett mkt läxor! men jaja ska ringa henne nu för jag har cheerleading halv 9 också och måste åka 7-halv 8! så jag kommer inte hinna plugga, whatevva!

bild- jag och lollo i skolan idag

Kommentarer
Postat av: Gabbie♥

Fin bild :) ♥

2010-08-29 @ 18:42:12

skriv din söta kommentar här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg (om du har):

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0